Co to jest pisanie SEO?
Pisanie SEO jest definiowane przez post na blogu, który jest zoptymalizowany pod kątem implementacji słów kluczowych i fraz. Pisarze SEO są wykorzystywani do zwiększania wyników organicznych witryny i jej pozycji w rankingach SERP. To, o czym piszą Twoi autorzy SEO, będzie zależeć od świadczonych przez Ciebie usług.
Na przykład, jeśli masz witrynę internetową, która dostarcza artykuły ogrodnicze, prawdopodobnie odniesiesz sukces, mając artykuły na temat „Jak uprawiać” określoną roślinę lub listę 5 najlepszych, która podkreśla niektóre produkty, które masz w swoim sklepie. To nie jest tak proste, jak przesłanie jak największej liczby artykułów i wypełnienie ich jak największą liczbą słów kluczowych.
Pozycjonowanie stron internetowych
Kluczem, niepodzielną prawdą jest to, że Twoja treść ma znaczenie. Twoje treści muszą być przydatne, muszą odpowiadać na pytania, które będą mieli Twoi potencjalni klienci. Jako autorzy SEO naszym zadaniem jest przyjrzenie się zestawowi słów kluczowych i odliczenie z nich fraz i pytań, na które należy odpowiedzieć. Istnieją trzy główne typy wyszukiwań, które ludzie wykonują, są to następujące.
- Nawigacyjny – Użytkownik szuka określonej strony internetowej.
- Informacyjne – przy tego typu wyszukiwaniu użytkownicy szukają informacji na określony temat.
- Transakcyjny — użytkownicy chcą kupić produkt lub usługę.
Co to są słowa kluczowe?
Kiedy ludzie szukają fraz w google, bing lub yahoo, sposób, w jaki silnik będzie przedstawiał sugestie, opiera się na słowach kluczowych i tym, jak dobrze zostało podjęte SEO.
Jeśli masz silne SEO i wysoki autorytet domeny, ze zdrowym profilem linków zwrotnych – Twój ranking w Google będzie wyższy niż konkurencja, która tego nie robi.
Oznacza to, że możesz uzyskać wyższą pozycję w rankingu i przejąć większy udział w rynku od 91% osób, które klikają wyniki na pierwszej stronie Google.
Jeśli Twoje SEO jest słabe, będziesz miał niższą pozycję w rankingu niż konkurenci, a Twoja firma może nie być tak często znajdowana, jeśli w ogóle.
Różne typy słów kluczowych
Istnieją dwa różne rodzaje słów kluczowych, które są używane w SEO. Są to słowa kluczowe z krótkim ogonem i słowa kluczowe z długiego ogona . Obie są bardzo skuteczne pod względem SEO, jednak obie mogą przyciągnąć różne typy wyszukiwarek. Dotkniemy sposobów pozyskiwania słów kluczowych, a nawet aplikacji, z których możesz korzystać, jednak na razie przyjrzyjmy się różnicy między słowami kluczowymi z długimi i krótkimi ogonami.
Słowa kluczowe z krótkim ogonem
Słowo kluczowe z krótkim ogonem to wyszukiwana fraza składająca się z 1 do 3 słów na raz. Mogą być bardzo skuteczne, gdy próbujesz przyciągnąć dużą liczbę odwiedzających do Twojej witryny ze względu na ich otwarty charakter. Jednak z tym wiąże się również kwestia częstotliwości ich używania.
Często używane hasło może oznaczać, że trudniej jest uzyskać wyższą pozycję w wyszukiwarkach, takich jak bing czy google. Wynika to z ilości stron, które z nich korzystają. Jednak wytrwałość i poświęcenie czasu na pracę nad tym sprawi, że Twoja treść będzie wyższa w rankingu.
Słowa kluczowe z długim ogonem
Słowo kluczowe z długim ogonem to fraza, która ma więcej niż 3 słowa. Ponieważ są dłuższe, mogą być bardziej opisowe, dzięki czemu łatwiej jest dotrzeć do odbiorców. Ciekawostką jest to, że ponad 70% wyszukiwań w Internecie składa się z słów kluczowych z długiego ogona.
W przeciwieństwie do Short Tail, fraza Long Tail nie będzie generować tak dużego ruchu. Dzieje się tak, ponieważ użyte frazy zawężają rzeczywiste wyszukiwanie. Teraz może to nie być dobre dla niektórych firm, jednak bardziej szczegółowe wyszukiwanie powinno generować większą szansę na konwersję osób szukających Twoich produktów lub usług.