Zastanawiasz się jak powinny wyglądać parasole z logo firmy, żeby naprawdę być skutecznymi nośnikami reklamy? Jak można nadrukować logo i czy można drukować obrazy? I jakie inne cechy powinny posiadać? Ten artykuł jest zatem dla Ciebie.
Z czego wynika skuteczność parasoli reklamowych
Zacznijmy od krótkiego wstępu, czyli tego, jak to się stało, że parasole z logo firmy to obecnie jedne z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Odpowiedź jest prosta: żyjemy w kraju, gdzie firmy mają sporo konkurencji i szukają ciekawych sposobów na promocję oraz wyróżnienie się na tle rynku. Parasole reklamowe są w tym znaczeniu atrakcyjnym gadżetem – są bowiem praktyczne, co oznacza, że klient nie wyrzuci ich do śmietnika jak ulotkę reklamową. Parasol, nawet z logo firmy, traktowany jest jak rzecz użytkowa, stąd jego żywotność ma znaczenie.
I tutaj pojawia się mały problem. Mianowicie spora liczb dostępnych parasoli reklamowych to tanie, jednorazowe egzemplarze, które raczej zawiodą niż się przysłużą. Warto więc podczas przeglądania oferty producentów, zwrócić uwagę na to, gdzie parasole są robione. Jednak jakość UE, to jakość UE. Te kilka złoty różnicy w cenie, może być decydujące w tym, jak odbierze jak klient. Drugą kwestią są walory estetyczne parasola – przede wszystkim to, w jaki sposób nadrukowane zostało logo
Parasole z logo firmy – jak je można drukować. Przykłady
Najpopularniejszym przykładem jest wizualizacja logo na jednym panelu parasola. Jest to też najtańsza opcja nadruku. Jeśli dobrze wybierzemy kolor gadżetu do koloru naszego logotypu, to wówczas efekty mogą być naprawdę eleganckie.
Nie zawsze nadruk musi być jednak tylko i wyłącznie z logo. Parasole reklamowe można drukować rozmaicie i np. ten jeden panel, za którego nadruk płacimy, w całości wypełnić zdjęciem lub grafiką reklamową.
Trzecim, coraz popularniejszym sposobem jest cyfrowy nadruk reklamy na całej powierzchni parasola. Tutaj przykład reklamy, która składa się właśnie z całej grafiki z twarzą, gdzie slogan reklamowy nadrukowany został z boku poszycia.
Parasole z logo firmy mogą też jednak mieć nadruk w zupełnie innym, mniej oczywistym miejscu. Mianowicie w środku. Poniżej prezentujemy wizualizację właśnie z rozgwieżdżonym niebem wewnątrz kopuły parasola.
Powyższe zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Schirmmacher.pl https://schirmmacher.pl/, który specjalizuje sie właśnie w produkcji parasoli z nadrukiem i choć główną siedzibę ma w Austrii, to posiada też oddział w Polsce i polską obsługę klienta. Jako bezpośredni producent, posiadający własne drukarnie, oferuje ponad 3000 modeli i przygotowuje parasole w rozsądnych cenach z naprawdę ładnymi reklamami.
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy zamawianiu parasoli z logo firmy?
Po pierwsze, trzeba się zdecydować. Czyli, czy chcemy parasole długie z prostą lub zawijaną rączką, lekkie parasole składane, a może jakieś nowości na rynku typu przezroczyste parasole albo parasole odblaskowe. Druga ważna rzecz, to czy firma u której kupujemy daje nam gwarancję na nie. Jeśli nie, to lepiej poszukać innego producenta. W końcu chcemy, żeby te gadżety reklamowe trochę posłużyły ludziom. Inaczej, przyniosą nam wstyd a nie korzyść. Parasole z logo firmy zamawia się zazwyczaj od 50 sztuk, stąd warto dobrze przemyśleć to, skąd i od kogo kupujemy.